Bestellen en Betalen

Een artikel bestellen
Een bestelling plaatst u heel simpel door de artikelen in het winkelmandje te leggen. Zodra u klaar bent met winkelen, klikt u bovenin op het winkelmandje om uw bestelling af te ronden. U kunt uw bestelling plaatsen met of zonder een account. Alle genoemde prijzen op de website zijn inclusief BTW.

Betalen
Direct-Petfood.nl geeft u de mogelijkheid om te betalen met Visa, Mastercard of met uw bank via iDEAL.

Wat te doen als de betaling is mislukt?
Bent u een bestelling aan het plaatsen en is uw betaling mislukt? Zodra u betaling bij ons binnen is, gaan we direct met uw bestelling aan de slag. Maar heel soms gaat er iets mis. In het uitzonderlijke geval dat uw betaling vertraagd bij ons binnenkomt, kan het gebeuren dat de levering van uw bestelling om die reden een dag wordt opgeschoven.

Betaald met iDEAL maar geen orderbevestiging ontvangen?
Heeft u betaald met iDEAL, maar weet u niet zeker of of uw bestelling gelukt is of niet? Controleert u dan of er geld is afgeschreven van uw rekening. Als er geen geld is afgeschreven, dan is de betaling niet gelukt. Plaatst u dan de bestelling opnieuw. We schrijven nooit twee keer een bedrag af. Is er wel geld afgeschreven, maar heeft u nog geen orderbevestiging ontvangen? Dan raden we u aan om even te wachten. Het kan namelijk tot een uur duren voordat wij betalingen binnen krijgen. Als u na een uur nog geen orderbevestiging van ons hebt ontvangen, neemt u dan contact op met onze klantenservice. Met behulp van uw bestelnummer kunnen we u snel helpen.

De creditcard betaling is afgekeurd
Het kan gebeuren dat uw creditcard betaling geweigerd wordt. De reden hiervan kunnen we niet zien. Geweigerde betalingen kunnen niet worden teruggedraaid. Bij een afgekeurde betaling wordt uw bestelling automatisch geannuleerd en er zal niets worden afgeschreven. Wilt u toch een bestelling plaatsen? Plaatst u deze dan opnieuw en kiest u bij het betalen voor een andere betaalmethode. 

Orderbevestiging
Zodra uw bestelling klaar is voor verzending, ontvangt u per e-mail een orderbevestiging met een track- en trace code van ons. Heeft u deze mail niet ontvangen? Misschien is deze in uw ongewenste mail/spam terecht gekomen. Kunt u de e-mail hier ook niet vinden, controleert u dan of uw order op de website vermeld staat bij mijn account – mijn bestellingen. Hier staan uw bestellingen en kunt u de status terugvinden. Als u de order hier wel ziet staan, kunt u ervan uitgaan dat deze verwerkt wordt dor ons. Staat uw bestelling hier niet, neemt u dan contact met ons op via het volgende telefoonnummer: 085 1305 946.